skip to Main Content

ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ – ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ

Λόγω της φύσης των ηλεκτρονικών αγορών είναι πιθανό να μην καλύπτονται οι προσδοκίες του τελικού αποδέκτη από το προϊόν της επιλογής του, εξαιτίας της έλλειψης της φυσικής επαφής αυτού με το προς αγορά είδος.

Βάσει του ν. 2251/1994 (όπως τροποποιήθηκε από την ΚΥΑ Ζ1-891/2013), δικαιούστε να υπαναχωρήσετε αναιτιολογήτως από την από απόσταση πώληση αποκλειστικά εντός προθεσμίας 14 ημερολογιακών ημερών, από την ημερομηνία παραλαβής του προϊόντος, επιστρέφοντας το εν λόγω προϊόν στην αρχική του κατάσταση.

Τα προϊόντα επιστρέφονται με έξοδα του πελάτη και εφόσον παραληφθεί το προϊόν μαζί με την απόδειξη λιανικής πώλησης ή το τιμολόγιο, και ελεγχθεί, θα επιστρέφεται στον πελάτη κάθε χρηματική υποχρέωση προς αυτόν με τον τρόπο με τον οποίο αυτή η καταβολή διενεργήθηκε από τον πελάτη, εκτός εάν άλλως συμφωνηθεί με αυτόν. Η υποχρέωση επιστροφής χρημάτων θα εκπληρώνεται χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση εντός εύλογου χρονικού διαστήματος. Σε περίπτωση αγοράς με τιμολόγιο, η επιστροφή πρέπει να συνοδεύεται από δελτίο αποστολής.

Τα προϊόντα αποστέλλονται συσκευασμένα σε τέτοια κατάσταση ώστε να μην υποστούν φθορά. Κατά την παραλαβή του δέματός σας παρακαλούμε ελέγξτε την κατάστασή του και ει δυνατόν ανοίξτε το όσο ο courier βρίσκεται στο χώρο σας προκειμένου να διαπιστώσετε πιθανές φθορές. Εάν υπάρχει η οποιαδήποτε φθορά το δέμα πρέπει να επιστραφεί στη μεταφορική και να σας αποσταλούν εκ νέου τα προϊόντα. Η εταιρεία μας δεν φέρει ουδεμία ευθύνη για φθορά στο δέμα ή στο περιεχόμενο μετά την παραλαβή του πακέτου.

Το δικαίωμα υπαναχώρησης εκ του άρθρου 4 § 10 ν. 2251/1994 δεν εφαρμόζεται:

  • Στις περιπτώσεις που τα προϊόντα έχουν χρησιμοποιηθεί.
  • Στις περιπτώσεις που τα παραδιδόμενα προϊόντα έχουν αποσφραγιστεί από τη συσκευασία τους.
  • Στις περιπτώσεις που τα προϊόντα που παραδίδονται δεν είναι κατάλληλα για επιστροφή μόλις αποσφραγιστούν για λόγους προστασίας της υγείας ή για λόγους υγιεινής.
  • Στις περιπτώσεις προμήθειας αγαθών που κατασκευάζονται σύμφωνα με τις προδιαγραφές του καταναλωτή ή σαφώς εξατομικευμένων.
  • Στις περιπτώσεις προμήθειας αγαθών τα οποία μπορούν να αλλοιωθούν ή λήγουν σύντομα.

 

Ακύρωση παραγγελίας

Εφόσον επιθυμείτε, μπορείτε να ακυρώσετε τη παραγγελία σας, χωρίς επιβάρυνση, με την προϋπόθεση ότι δεν έχει πραγματοποιηθεί η αποστολή των προϊόντων από το κατάστημά μας.

Για την ακύρωση της παραγγελίας σας θα πρέπει να επικοινωνήσετε μαζί μας στο τηλέφωνο 210 7001364 ή να μας στείλετε e-mail στο [email protected] στο οποίο θα αναγράφεται ονοματεπώνυμο και κωδικός παραγγελίας και θα αναφέρεται η πρόθεση του αγοραστή να ακυρώσει την παραγγελία.

Στην περίπτωση που η παραγγελία έχει φύγει από το κατάστημα, θα επιβαρυνθείτε με τα μεταφορικά. Εάν το ποσό έχει κατατεθεί ήδη είτε σε τραπεζικό λογαριασμό είτε μέσω πιστωτικής κάρτας, σας επιστρέφουμε το πόσο μείον τυχόν τραπεζικά έξοδα εντός εύλογου χρονικού διαστήματος, χωρίς υπαίτια ή αδικαιολόγητη καθυστέρηση.

Back To Top